maandag 15 februari 2016

Explosion box

Hallo allemaal

Vandaag heb ik weer een nieuw project: een explosion box.
Ik ben hier al een tijdje geleden mee begonnen.
Maar ja, toen kwam mijn man ziek thuis. En dan moet de creatieviteit even wachten.
En toen mijn man zich weer beter voelde, werd ik natuurlijk ziek. Gelukkig zijn we geen van beide echt lang ziek geweest. Maar vervelend is het wel.

Maar goed, een explosion box dus.
Dit lijkt op het eerste gezicht gewoon een doosje.


















Maar als je het dekseltje eraf haalt...


... valt het doosje helemaal open. Een soort explosie dus.
Mijn explosion box bestaat uit 3 lagen.
De binnenste laag heeft in het midden een mooie camee met schaar afbeelding, die toevallig ook nog eens blauw is en dus mooi bij het kleuren schema van het doosje past.
Alle 4 zijkanten hebben een mooi patroon papiertje waar foto's op geplakt kunnen worden.

Bij de middelste laag heb ik 2 verschillende papiertjes gebruikt. Deze vond ik in de papier doos die ik bij mijn abonnement op Daphne's Diary kreeg. Ik vond ze er mooi bij passen.
Op de achterkant van de binnenste laag heb ik ook mooi patroon papier geplakt en pockets gemaakt waar een tag in kan waar eventueel ook weer fotootjes op geplakt kunnen worden.

En dan de buitenste laag. Precies hetzelfde eigenlijk als de middelste laag; patroon papier en pockets voor tags. Alleen met een ander papier.

Ik heb er niet al te veel embellishments bij gebruikt, omdat ik nog niet weet welke foto's ik in het doosje ga plakken. Als er foto's in zitten ga ik kijken of er meer embellishments bij kunnen.

Ik vond dit een leuk project om te doen. Maar om eerlijk te zijn, ik vind eigenlijk de kleuren cardstock niet zo mooi bij elkaar passen. Maar als eerste poging vind ik hem goed gelukt. Wat vinden jullie?

Ik ga zeker meer van deze doosjes maken. Mijn moeder vond het ook een zeer leuk doosje en wil er graag ook eentje. Dus ga ik op zoek naar mooi bij elkaar passend cardstock en mooie papiertjes die er goed bij passen.

Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden.
Graag tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Een prachtige en originele creatie ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen